РОЗВАЖАЄМОСЬ НА ПАПЕРІ З КОРИСТЮ



 Впевнені, що хоч зараз і час комп'ютерів та гаджетів, але завжди бувають ситуації, коли крім друзів і аркуша паперу у вас нічого не буде. Тоді наступає час гри.  Окрім того, що ігри на папері дозволяють без зайвих зусиль та якогось особливого приладдя весело провести час, їх, безумовно, сміливо можна назвати лідерами серед розвиваючих ігор – адже вони активують увагу, уяву, пам’ять та аналітичні здібності.


 Хрестики-нулики



Це класична, але майже забута сьогодні гра. Найпростіші хрестики-нулики - на квадратному полі три на три. Потрібно — поле і  фішки.Це особливо актуально тоді, коли дитина ще не вміє добре малювати.
Найпростіший варіант: намалювати поле на папері і зробити хрестики і нулики в кришках від пластикових пляшок.


Морський бій


Метою даної гри є знищення об'єктів (кораблів) противника. Грають двоє осіб. Події гри відбуваються на 2-х квадратних полях розміром 10х10. Одне з полів Ваше, інше суперника. На ньому ви розставляєте власні об'єкти (кораблі) і по ним завдає ударів противник. На іншому полі має свої об'єкти (кораблі) противник.
Ваші збройні сили, як і сили противника містять такі об'єкти (кораблі):
1 палубний (розміром 1 клітина) - 4 штуки
2-х палубний (розміром 2 клітини) - 3 штуки
3-х палубний (розміром 3 клітини) - 2 штуки
4-х палубний (розміром 4 клітини) - 1 штука.
Об'єкти (кораблі) не можуть розставлятися впритул, тобто між двома сусідніми об'єктами (кораблями) повинна бути як мінімум одна вільна клітина (врахуйте, противник також не може мати у своєму розпорядженні об'єкти (кораблі) впритул.
Коли всі приготування закінчені і об'єкти (кораблі) розставлені пора починати битву.
Першим ходом володіє гравець, об'єкти (кораблі) которорого розташовані на лівому полі. Ви вибираєте на поле противника клітку і «-стреляете» - в цей квадрат. Якщо ви потопили корабель противника, то суперник повинен сказати «-убіл» -, якщо ви поранили корабель (тобто ви потрапили в корабель має більше ніж одну палубу), то суперник повинен сказати «-ранній» -. У разі потрапляння в корабель суперника, Ви продовжуєте «-стрельбу» -.
Гра закінчується, коли один з її учасників 
лишається всіх кораблів.



Домальовки


Кожен з гравців малює на своєму аркуші карлючку, після цього гравці обмінюються аркушами та домальовують чужі карлючки таким чином, аби вийшов якийсь осмислений малюнок.

Шифрувальник
Коли діти вже вміють писати і читати, їм подобається розшифровувати секретні записки, де для кожної літери є своє позначення - наприклад, цифра або маленька картинка, фігура. Разом із дитиною складіть простий шифр, а потім напишіть маленького листа, який малеча має розшифрувати.

Складач

Обираємо довге слово, пишемо його зверху на кожному листочку, і потім з літер цього слова складаємо короткі слова. Зручніше виписувати слова стовпчиками - з 4 літер, з 5 літер, з 6 літер, з 7 і більше. Як правило, грають на час. Після гри кожен зачитує список слів, який він встиг скласти з великого слова.

Нісенітниця

Спочатку всі гравці мовчки пишуть на своєму аркуші відповідь на питання «Хто?». (Наприклад – слон). Листочок загортається, аби напису не було видно іншим, гравці обмінюються аркушами. Далі кожен пише відповідь на питання «Коли?». (Наприклад – торік). Листочки знову загинаються, гравці передають їх один одному. Таким чином всі мають відповісти на запитання «Де?», «З ким?», «Що робили?», «Що їм сказали?», «Чим все скінчилося?» - після кожного слова листочки загинаються, гравці обмінюються. В фіналі кожен з гравців розгортає свій аркуш та зачитує «нісенітницю», яка вийшла з цієї колективної творчості. Наприклад: Слон торік в дитячому садочку разом із пожежником грали на барабанах. Їм сказали: «Геть звідси!». Вони пішли їсти морозиво.

Перегони
На аркуші в клітинку ми довільно малюєте трасу і виставляєте крапки на лінії старту. За кожен хід "машинка" може проїхати або стільки ж клітин, як і за попередній, або на одну більше. Завдання – пройти всю трасу і не вилетіти з поворотів. Той, хто не розрахував траєкторії і врізався у край, починає знову з одиничного руху.


Шибениця


Грають двоє. Один задумує слово і ставить стільки рисок, скільки букв в слові. Можна написати першу і останню букву слова. Другий гравець вгадує по одній букві. Правильні букви вписуються на місце рисок. Якщо буква названа невірно, малюється вертикальна лінія. Якщо друга буква НЕ відгадана, до вертикальної додається горизонтальна - виходить шибениця. Далі домальовує мотузка, голова, руки ... Потрібно вгадати слово за 8 спроб, інакше - програв.




Комментариев нет:

Отправить комментарий